fredag den 5. november 2010

Ultra tyndt bomuldsgarn



Jeg har fået fat i noget ultra tyndt bomuld en trådet. Ja det vil jo sige at jeg ikke kan strikke i det uden at det drejer.
Så jeg måtte finde andre måder at bruge det på og hvis der sidder nogle derude der har gode ideer, så kom endelig med dem.
Man kan hækle uden at det drejer, så derfor er jeg gået igang med Rosenborg sjalet. Som i kan se så hækler jeg med 6 tråde.
Jeg har også en strikke prøve, hvor jeg har lagt de 6 tråde sammen med noget strømpegarn, der vil jeg prøve og strikke et Baktus Tørklæde.

1 kommentar:

  1. Hej :)

    Fin blog du har her :)

    Det lade til at blive rigtig fint :)

    Jeg har aldrig tænkt over, at det vil dreje, hvis man har en tråd men det ved jeg nu.

    Hvorfor har du valgt noger bomuldsgarn, der kun har en tråd?

    Jeg glæder mig til at se det færdige resultat :)

    God aften!
    Kh. Jenny

    SvarSlet